Comenzi online 0767.229.885

local_shipping Transport gratuit prin curier la comenzile online peste 199,00 Lei

Dorești achiziție prin SEAP/SICAP?

Ajută comunicarea vizuală afacerea ta?

Ajută comunicarea vizuală afacerea ta?

Cum poți face să îți crești vânzările, să atragi mai mulți clienți sau să obții o marjă de profit mai mare.

Ca și revânzător, proprietar de business sau antreprenor, cel mai probabil te-ai întrebat cum poți face să îți crești vânzările, să atragi mai mulți clienți sau să obții o marjă de profit mai mare la final de lună sau de an.

Comunicare vizuală pentru creșterea afacerilor

Poate comunicarea vizuală să facă cele de mai sus?

Poate. Dar o întrebare mai bună este: cum? Hai să vedem ce trebuie să faci pentru ca afacerea ta să atingă obiectivele de business pe care le-ai decis.

Informează prin comunicare vizuală

People stopper de scris cu creta amplasat la o terasă

Cum poți să faci o vânzare unui om care nici măcar nu știe că tu exiști și îi poți rezolva problema? Nu contează atât de mult aici prețul sau numele produsului tău. Înainte de a trece la oferta de vânzare consumatorul trebuie informat. Încearcă să comunici despre cine ești și de ce există business-ul tău.

Cheia e să creezi curiozitate. Să îi faci pe oameni curioși să afle mai multe, să ia contact cu afacerea ta și de ce nu, să împărtășească și cu alții acest lucru. Cum? Există multe modalități. În funcție de business-ul tău, poți alege de exemplu în a folosi un panou de tip info board sau un avizier.

Tot ce trebuie să faci este să informezi potențialii consumatori. Poți opta și pentru display-uri clear line pentru afișe sau printuri. Dacă activezi în industria hotelieră, poți afla aici cum te pot ajuta sistemele de afișare și prezentare.

Fă în așa fel încât magazinul sau spațiul în care vrei să aduci trafic să devină atractiv în ochii consumatorilor. În acest fel poți atrage atenția. Folosește-te într-un mod ingenios de locul pe care îl ai la dispoziție pentru a crea o senzație diferită omului care trece prin fața magazinului tău.

Nu este nevoie să te complici. Un text scurt și cathcy scris cu creta pe un people stopper poate că ajunge. Sau poate doar o săgeată. Încearcă. În așa fel atragi atenția unui potențial client. Mai multe modele de astfel de produse poți găsi la noi pe site.

Promovează prin comunicare vizuală

Ramă click expusă în vitrina unui restaurant

Promovează-te pe tine ca business, pe tine ca brand și tot ceea ce oferi. Atât produse, cât și servicii. Aici trebuie să iei în considerare atât spațiul exterior, cât și cel interior.

Nu este de ajuns doar să îți concentrezi atenția doar pe vitrine pentru a convinge clienții să pășească înăuntru. Când vine vorba de comunicare vizuală trebuie să existe un echilibru. Un tot unitar pentru a oferi consumatorului satisfacție. Dacă clienții vor fi satisfăcuți de ceea ce vor vedea, acest lucru va duce la achiziții și la formarea unei baze de clienți fideli.

Plasează-ți produsele strategic și promovează-le cu ajutorul unui suport de pliante sau rame click. Sau poți opta pentru modalități puțin mai engaging precum suporturile de tabletă. În așa fel consumatorul poate lua contact cu afacerea ta și experiența de cumpărare va fi mai pozitivă. Și pe acestea le găsești la noi pe site.

“Cheia e să creezi curiozitate. Să îi faci pe oameni curioși să afle mai multe, să ia contact cu afacerea ta și de ce nu, să împărtășească și cu alții acest lucru.”

Vinde prin comunicare vizuală

Ramă click pentru afișarea reducerilor în magazin

De câte ori ai cumpărat ceva doar pentru că un produs era la reducere? Probabil de multe ori, dar nu ești singurul. Important este să te folosești de aceste trucuri de vânzare.

Comunicarea vizualăte poate ajuta. Printr-un produs de tip point of sale materials poți prezenta clientului promoțiile existente. Sigur că nu este singura metoda. Și cu un digital display poți prezenta oferta într-o manieră diferită. Asta dacă tinzi pentru includerea tehnologiei în afacerea ta.

Indiferent de industria în care activezi, încearcă să urmezi această pâlnie și să porți consumatorul prin aceste etape. Informează-l, fă engagement și la final motivează-l să cumpere. Ține cont de toate acestea, dar nu uita de produsele de afișare și prezentare care sunt obligatorii pentru a-ți atinge aceste obiective.