Reclame Luminoase de Interior: Cum Transformă Luminile Spațiul Tău Comercial
Beneficii ,Tipuri, Personalizare , ROI
Reclamele luminoase de interior reprezintă o modalitate captivantă de a aduce lumina în spațiul tău comercial, atragand astfel atenția publicului tău țintă. Într-o eră în care aspectul vizual este esențial pentru succesul unei afaceri, reclamele luminoase de interior pot face cu adevărat diferența în atragerea clienților și în creșterea vizibilității brandului tău. Acest articol va explora beneficiile și strategiile de utilizare a reclamelor luminoase de interior pentru a-ți aduce afacerea la nivelul următor.
1. Beneficiile reclamelor luminoase de interior:
- Atmosferă captivantă: reclamele luminoase de interior pot crea o atmosferă vibrantă și memorabilă spațiului tău comercial.
- Atrage atenția: iluminarea inovatoare poate atrage imediat atenția clienților.
- Creșterea vizibilității: reclamele luminoase pot spori vizibilitatea brandului și pot asigura recunoașterea rapidă a acestuia.
2. Tipuri de reclame luminoase de interior:
- Casetele luminoase SLIM: aceste casete se pot monta pe perete sau de tavan, și vin atât în varianta de simpla fata, cat și dubla fata expunere.
- Caseta luminoasa de podea, tip Totem, destinata interiorului poate avea diferite modele de design, iluminarea acesteia putand fi prevăzută pe 2 sau pe 4 fete.
- Cuburi de plexiglas iluminate.
3. Personalizare:
- Noi recomandăm personalizarea reclamelor luminoase pentru a aduce un plus valoare brandului și mesajului tău. Personalizarea casetelor luminoase și a totemurilor poate fi realizata prin print pe material film backlit, dar și prin autocolant, în cazul cuburilor sau totemurilor luminoase din plexiglas prevăzute cu mai multe fete.
4. Măsurarea eficacității:
- Măsurarea impactului și a ROI-ului( Return Of Investment) campaniilor de publicitate poate fi realizat prin reclamele luminoase de interior. Acest lucru poate fi făcut fie prin afișarea unui cod de reducere, fie prin promovarea unor pachete de produse sau servicii pe suprafața reclamelor luminoase.
Calculează ROI-ul folosind formula:
ROI= ((Profitul Obținut−Costul Inițial) / Costul Inițial)×100
De exemplu: dacă o caseta luminoasa de dimensiunea A1 costa 200 euro + tva,
iar prin campanie curenta noi am facut un profit la produsele / serviciile promovate prin aceasta reclamă 2000 de euro, atunci vom calcula:
ROI: = ((2000-200) / 200 ) x100 = 900%