Comenzi online 0767.229.885

local_shipping Transport gratuit prin curier la comenzile online peste 99,00 Lei

JJ DISPLAYS aniversează 20 de ani

JJ DISPLAYS aniversează 20 de ani

În martie 2022 se împlinesc 20 de ani JJ DISPLAYS. Ani plini de provocări, oportunități și reușite. Descoperă cum am parcurs această perioadă!

Rama Click și cum a luat naștere afacerea

În România anilor 2000 ramele click nu erau atât de mult întâlnite. Atât ramele, cât și produsele cu rame click integrate erau importate de către o singură companie. Întâmplarea a făcut să apară în scenă catalogul unei firme care importa profile termopan din Turcia și care dispunea totodată și de profile pentru rame click. Așa s-a și făcut prima comandă. 

După multe provocări, s-a reușit producția ramelor și ce mai urma era vânzarea acestora. Prima comandă nu se uită: 60 de rame click, 500 x 700 mm, profil de 32, colțuri rotunde. Din acel moment a luat amploare business-ul cu ramele click și a luat naștere compania J&J GROUP în 2002, fondatorul și omul din spate fiind Zsolt Rudnyanszky.

Fondatorul companiei, Zsolt Rudnyanszky

Diversificarea produselor

În 2002 produceam în premieră în România ramele click și people stopper-ul. Ulterior am început diversificarea produselor. Casetele luminoase au apărut prin anii 2003-2004. Anul următor am reușit să integrăm ramele click pentru a obține produse noi precum info board-urile și menu board-urile.Ulterior, am trecut la plexiglas pentru a obține standuri de broșuri. În mai 2014 au fost adăugate POSM-urile, iar în noiembrie stativele de tabletă. Acum ne putem mândri cu 21 de categorii distincte de produse în magazinul nostru online. Ba chiar mai mult decât atât, am introdus și servicii în acest început de an. S-a lansat JJ CREATIVE, serviciu de grafică personalizată, și urmează ca în perioada următoare să finalizăm JJ PRINT. Astfel, am creat un sistem 3 în 1 unde clientul poate cumpăra un produs cu grafică și print.

Magazinul online JJ DISPLAYS

Unde și cum a început totul

Orice business vine la început cu provocări. Când am pornit la drum, activitatea firmei se desfășura într-un spațiu mic, în depozitul unui prieten în zona Cernica. Mai târziu, prin 2003-2004, am fost nevoiți să ne mutăm într-un spațiu mai mare întrucât afacerea creșterea. Astfel, am “migrat” în incinta unei vechi fabrici, lângă Piața Obor (60 mp), apoi în zona Baicului (200-300 mp). După ani de activitate în spațiul respectiv, am încheiat un parteneriat cu UniCredit Țiriac și am reușit să achiziționăm la sfârșitul lunii mai 2014 hala de producție și birourile (700 mp)  din sector 3, str. Drumul Lunca Priporului, nr. 140. Spațiu unde suntem prezenți și astăzi.

În ceea ce privește tehnologia, totul a început în 2005 cu un aparat de termoformare liniară. Mai târziu în 2006 a fost achiziționat router-ul VHF, iar mai târziu alte utilaje și mașini de finisare. Tot mai mulți clienți doreau să beneficieze de produse personalizate. Prin urmare, în 2008, au fost achiziționate printerul, laminatorul și trimmerul. Mai târziu a urmat mașina de termoformare liniară cu 4 linii, iar în 2017 a fost nevoie de un router nou pentru a crește capacitatea de producție.

Aparatura și tehnologia în cei 20 de ani de activitate

De la J&J Group la JJ DISPLAYS și primul milion

În 2015 J&J Group a devenit JJDisplays. O schimbare la nivel de identitate vizuală, nu un rebranding în sine. Acest proces a urmat ulterior, în 2020. De această dată a fost o schimbare la întreg nivelul companiei. Astfel, s-au concretizat valorile, misiunea, viziunea, poziționarea, arhetipul, abordarea de comunicare, direcțiile vizuale, toate pentru a lua naștere brandul JJ DISPLAYS. 

Creșterea business-ului a dus la o creștere a cifrei de afaceri a companiei. În primul an de activitate am atins cifra de 60,000 €, iar înainte de criza din 2008, 980,000 €. Situația din 2008 a reprezentat totuși un moment care a adus provocări, dar din care am avut și de învățat. Am eficientizat  munca, spațiul și cheltuielile. În acest fel am reușit să creștem  cifra de afaceri de la 550,000 € în 2014 la 1,000,000 € în 2020.

Procesul de rebranding JJ DISPLAYS

Provocări și lucruri neprevăzute au tot continuat să apară. Cel mai bun exemplu: pandemia. În acest context am aplicat una dintre valorile noastre de bază după care ne ghidăm: adaptabilitatea. Ne-am adaptat produsele la perioada respectivă, ne-am adaptat comunicarea cu clienții și furnizorii, ne-am adaptat cultura organizațională a firmei, toate pentru ca JJ DISPLAYS să rămână în picioare. Ceea ce s-a și întâmplat.

Târguri, evenimente, educație

Pe parcursul acestor 20 de ani am fost implicați activ la diverse evenimente atât naționale, cât și internaționale precum: Digital Print & Sign Romania, RemaDays Polonia, Euroshop Dusseldorf. În 2018 am înregistrat cea mai consistentă expunere la târgurile românești de profil: Expo Shop, Entertainment Arena Expo, Internet & Mobile World, Foodservice & Hospitality Expo. Astfel, am fost aproape de publicul nostru țintă pentru a putea forma parteneriate și legături de durată.

 

Participarea la târguri și evenimente

Ceea ce JJ DISPLAYS dorește să facă este să-și ajute clienții în creșterea vânzărilor prin produse, servicii și educație. După 20 de ani de activitate aceasta este concluzia la care am ajuns și drumul pe care îl vom urma. Pentru a-l putea parcurge avem nevoie de angajați educați. În acest context  au fost luate măsuri pentru diferite acțiuni educaționale la nivel intern: angajații au posibilitatea de alocare a 30 de minute zilnic din timpul de lucru pentru a învăța lucruri noi, au loc comunicări săptămânale de tip educațional,  întâlniri în cadrul departamentelor axate strict pe dezvoltare, participarea la diferite traininguri de specialitate. În ceea ce privește clienții, prospecții sau doar vizitatorii, punem la dispoziție informații utile în comunicările noastre din social media, articolele scrise pe blog sau newsletter-ul trimis periodic. Doar prin educație putem crește împreună. La mulți ani JJ DISPLAYS!